• Kurs online: nowoczesny marketing

Trendy w marketingu, analiza i obsługa social media, e-mail marketingu, SEO, copywritingu

Eduneo kursy online
690.00
Wysyłka w ciągu Kurs online - zakup na stronie Eduneo
Cena dostawy 0
Darmowa wysyłka z prenumeratą MB 0
Poczta Polska 11
Kurier DPD 15
Zostaw telefon

Ten wyjątkowy kurs zawiera aż 32 prezentacje, dotyczące tajników marketingu i social mediów. Wszystkie one są szczególnej wartości, pochodzą bowiem z V edycji konferencji I ¦ Marketing, jednego z największych, najważniejszych i najbardziej prestiżowych wydarzeń w polskiej branży marketingu internetowego.

W swoich wystąpieniach specjaliści z branży podzielili się wiedzą o pojawiających się na rynku trendach i nadchodzących zmianach. Jeśli nie miałeś okazji wysłuchać ich na żywo, możesz nadrobić te braki, korzystając z oferowanego kursu. Z prezentacji skorzystają zarówno przedstawiciele małych i średnich firm, jak i specjaliści z dużych korporacji. Wszystkie wykłady, podane w bardzo przystępnej formie, kładą szczególny naciska na praktyczne aspekty, łatwo będzie więc wyciągnąć coś dla siebie. Co ważne, prezentacje nie są długie – każda trwa zaledwie 18 minut i zawiera prawdziwą kwintesencję wiedzy z danej dziedziny.

 

Czego nauczysz się z kursu

  • Zdobędziesz wiedzę o pojawiających się trendach i nadchodzących zmianach w marketingu
  • Dowiesz się, jak skutecznie wykorzystywać zasięgi social mediów w swojej komunikacji marketingowej
  • Poznasz metody tworzenia zaangażowanej społeczności wokół swojej marki
  • Dowiesz się, dlaczego warto w swoich działaniach marketingowych postawić na video, ze szczególnym naciskiem na transmisję live
  • Poznasz tajniki tworzenia skutecznych reklam na Facebooku
  • Dowiesz się, w jaki sposób mierzyć efekty kampanii z influencerami
  • Dowiesz się, jak tworzyć personalną markę i jak wykorzystać jej istnienie w działaniach marketingowych biznesu w sieci
  • Poznasz sposoby na skuteczne działania w zakresie e-mail marketingu, SEO, copywritingu, tworzenia lejków konwersji oraz planowania budżetu reklamowego

 

ZAKUP KURS TUTAJ >>


Podpis
E-mail
Zadaj pytanie