• Kurs online: skuteczna strategia promocji

Kurs - jak skutecznie reklamować się

Eduneo kursy online
249.00
Wysyłka w ciągu Kurs online - zakup na stronie Eduneo
Cena dostawy 0
Darmowa wysyłka z prenumeratą MB 0
Poczta Polska 11
Kurier DPD 15
Zostaw telefon

Jeśli chcesz wyróżnić się na rynku i przyciągnąć klientów – musisz być lepszy od konkurencji. Firmy przegrywają tę rywalizacją, bo popełniają wiele błędów i nie wykorzystują potencjału swojej marki oraz narzędzi i działań jakie mogą zastosować. Naucz się jak przygotować skuteczny plan promocji Twojej firmy. By zainwestowany czas, pieniądze i energia przyniosły sukces. Poznaj narzędzia i metody, które z powodzeniem stosują najlepsi i błędy jakich musisz się wystrzegać. Dowiedz się jak w prosty sposób, samodzielnie możesz analizować i diagnozować potrzeby promocyjne firmy. Jak i jakie cele wyznaczać, jak określać grupy docelowa i wybierać narzędzia, które gwarantują dotarcie do klientów. Jak ułożyć plan, który w prosty sposób, wykorzystując sprawdzone metody, gwarantuje osiągnięcie założonych celów. Jak go wdrożyć i monitorować. Poznaj przykłady z rynku, dzięki którym łatwiej zrozumiesz jak skutecznie się promować. Dowiedz się jakich błędów musisz unikać, by szybciej odnieść sukces. Bądź najlepszy i wyprzedź konkurencję! 

 

Czego nauczysz się z kursu?

  • Jakie są zasady komunikacji promocyjnej
  • Jakich błędów należy unikać
  • Jakie narzędzia i działania dają największe efekty
  • Jak z sukcesem robiły to inne firmy
  • Jak ocenić obecny wizerunek firmy
  • Jak przygotować skuteczną strategię promocji, zasady marketingu
  • Jak określić cele strategiczne i okresowe działań promocyjnych
  • Dlaczego trzeba (i jak?) zabezpieczać się przed kryzysami
  • Jak wybrać grupę docelową (klientów) i co o niej trzeba wiedzieć
  • Które narzędzia promocji wybrać dla Twojej firmy: offline, online, tradycyjne, niestandardowe, niskokosztowe?
  • Przykłady z rynku, prosty przekaz, skuteczne działanie

 

ZAKUP KURS TUTAJ >>

 

 

Autor: Krystian Dudek
Doktor nauk humanistycznych z zakresu komunikacji i PR ale przede wszystkim praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem. Właściciel Instytutu Publico – firmy szkoleniowej i agencji PR. Pomaga wprowadzać na rynek marki, kreować wizerunek, promować produkty i usługi, zwalczać kryzysy wizerunkowe i prowadzić kampanie wyborcze.
Łączy wiedzę naukową z bogatym doświadczeniem praktycznym, ubierając to w lekką formę, która zapada w pamięć. Ma na koncie kilkaset projektów PR i kilka tysięcy godzin szkoleniowych m.in. dla Ministerstwa Obrony Narodowej, KGHM, Fiat Poland, LUX MED, Urzędów, Centrów Zarządzania Kryzysowego czy Międzynarodowych Targów w Krakowie i Poznaniu.
Jakość jego szkoleń potwierdzają liczne referencje i opinie uczestników, którzy piszą: „Prostota, z jaką została przekazana wiedza zdumiewa. Inspirator.”; „Jest charyzmatycznym mówcą i skarbnicą wiedzy”; „Chodzący wulkan pozytywnej energii, którą uwielbia dzielić się z innymi.”
Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Laureat Wyróżnienia Specjalnego „LEW PR” oraz nagrody „PRoton”, przyznawanej profesjonalistom odznaczającym się nieprzeciętnym myśleniem, innowacyjnością i talentem; przyczyniającym się do sukcesu firm, dla których pracują.

 

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie