• Kurs wideo: kampanie reklamowe na Facebooku

Eduneo kursy online
359.00
Wysyłka w ciągu Kurs online - zakup na stronie Eduneo
Cena dostawy 0
Darmowa wysyłka z prenumeratą MB 0
Poczta Polska 11
Kurier DPD 15
Zostaw telefon

Co, jeśli pozyskanie nowych klientów było tak proste, jak pociągnięcie dźwigni?

Brzmi to dziwacznie, ale właśnie tego chce Cię nauczyć. Po ukończeniu tego kursu, będziesz wiedział, jak wykorzystać kanały ruchu, takie jak Facebook, aby nie tylko zwiększyć bazę klientów...

...ale aby zamienić bazę klientów w dochód.

FAKT: Wszystkie firmy potrzebują powtarzalnego systemu generowania nowych potencjalnych klientów ...

Klienci są życiem każdej firmy. Brzmi to banalnie, ale to prawda.

Właśnie dlatego kampania "jeden hit" nie wystarczy. Firmy muszą obecnie dysponować skalowalnymi, dublującymi się kampaniami, które od nowa generują nowych, kwalifikowanych klientów, jeśli chcą mieć stały wzrost, a więcej niż te "skalowalne" kampanie mają postać płatnego ruchu.

Jako Specjalista ds. Pozyskiwania Klientów masz wyjątkowe kwalifikacje, aby pomóc markom i firmom wykorzystać płatne kanały ruchu, takie jak Google, Facebook i inne platformy generujące popyt, aby zwiększyć bazę klientów bez rozbijania banku.

 

Czego nauczysz się z kursu?

  • Zbudujesz zautomatyzowany system ruchu, który generuje kontakty i sprzedaż dla Twojej firmy 24 godziny na dobę.
  • Zobaczysz filmy instruktażowe krok po kroku, jak tworzyć udane kampanie reklamowe na platformach takich jak Facebook
  • Nauczysz się analizować dane, które mają znaczenie, abyś mógł skalować kampanie.
  • Poznasz strategie tworzenia content marketingu który jest optymalizowany pod kątem SEO
  • Nauczysz się wdrażać system marketing automation

 

ZAKUP KURS TUTAJ >>

 

Autor: Robert Wnuk
Robert Wnuk jest marketerem ale i współwłaścicielem 3 firm w których wykorzystuje wiedzę marketingową. Absolwent studiów MBA na uczelni która posiada międzynarodowe certyfikaty i akredytacje: AACSB, EQUIS i AMBA.
Na świecie jest tylko 73 uczelni, które posiadają wszystkie trzy akredytacje, spośród ok. 13.6 tys.
Przeprowadził 149 kampanii marketingowych w Social Media i stworzył ponad 11 000 reklam na Facebooku.
Na co dzień współpracuje z amerykańską agencją marketingową Digital Marketer i posiada 4 specjalistyczne certyfikaty w tym Certyfikat American Writers & Artists Inc. (AWAI) :

  • Customer Value Optimization Specialist
  • Customer Acquisition Specialist
  • Email Marketing Specialist
  • Direct-Response Copywriting Specialist.

Jego głównym celem jest pomoc w przekształceniu reklamy w internecie w zysk za pomocą automatyzacji. Jest twórcą czegoś, co nazywa się: Behawioralna Dynamiczna Odpowiedź, co jest fantazyjnym sposobem powiedzenia: "Automatyczne wiadomości marketingowe dostarczane do potencjalnych klientów w oparciu o ich zachowanie." Jest to, jego zdaniem, Święty Graal marketingu. Oprócz reklamy w Social Media zajmuje się wdrażaniem długofalowych strategii Inbound Marketing, która pozwala firmom pozyskiwać za darmo wartościowe leady. Jest konsultantem, który wdraża systemy marketingowe takie jak np: HubSpot lub Salesmanago.


Podpis
E-mail
Zadaj pytanie